Zakres Referatu Organizacyjno-Administracyjnego i Spraw Obywatelskich
Data publikacji: 2022-03-17 12:08:56
1) protokołowanie obrad Rady Gminy oraz posiedzeń i czynności kontrolnych komisji Rady,
2) przygotowywanie projektów uchwał formalnych i organizacyjnych,
3) prowadzenie rejestru uchwał rady, ewidencji wniosków i interpelacji radnych,
4) obsługa kancelaryjna działalności Przewodniczącego Rady Gminy,
5) prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
6) kierowanie do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym aktów prawa miejscowego,
7) przekazywanie uchwał Rady Gminy organom nadzoru,
8) prowadzenie rejestru i dokumentacji skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie ich załatwienia,
9) terminowe przekazywanie uchwał Rady Gminy , wyciągów z protokołów , wniosków i interpelacji do realizacji przez Referaty i jednostki organizacyjne Gminy,
10) prowadzenie dokumentacji i kontrola prawidłowości realizacji obowiązku przekładania oświadczeń majątkowych Wójtowi,
11) zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd,
12) organizacja zebrań wiejskich,
13) gromadzenie dokumentacji rad sołeckich, sołtysów, nadawanie biegu uchwałom i wnioskom podjętym przez te organy,
14) przygotowywanie od strony techniczno- organizacyjnej obrad Rady Gminy, posiedzeń komisji,
15) planowanie i organizacja zaopatrzenia Urzędu w środki trwałe, materiały biurowe i środki czystości oraz prowadzenie stosownej ewidencji w tym zakresie,
16) prowadzenie kancelarii ogólnej,
17) organizowanie obiegu informacji wewnętrznej Urzędu,
18) obsługa sekretariatu Wójta,
19) prowadzenie spraw związanych z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
20) współpraca z organizacjami pozarządowymi w realizacji zadań publicznych,
21) prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem zadań publicznych organizacjom pozarządowym,
22) realizacja zadań z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
23) obsługa bazy informatycznej Biuletynu Informacji Publicznej ,
24) wdrażanie i prowadzenie systemów informatycznych,
25) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej,
26) realizacja zadań w zakresie promocji Gminy,
27) prowadzenie rejestru gospodarstw agroturystycznych,
28) prowadzenie ewidencji ludności,
29) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
30) prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców,
31) sporządzanie spisów wyborców,
32) współpraca z Rządowym Centrum Informatycznym PESEL,
33) przetwarzanie danych osobowych w zbiorze danych,
34) gospodarowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
35) udzielanie informacji o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych przeprowadzanych na terenie gminy,
36) sporządzanie sprawozdawczości do GUS w zakresie kompetencji,
37) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
38) prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych, bhp, urlopów, badań lekarskich,
39) organizowanie szkoleń pracowników z zakresu prawa pracy i bhp,
40) prowadzenie ewidencji i rejestrów dotyczących spraw pracowniczych oraz sporządzanie projektów regulaminów i instrukcji,
41) prowadzenie spraw związanych z odbywaniem staży absolwentów, praktyk uczniów i studentów,
42) dokonywanie rozliczeń, przekazywanie miesięcznych informacji oraz wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ,
43) prowadzenie rejestru delegacji służbowych, ewidencji wyjść pracowników w godzinach pracy,
44) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
45) prowadzenie centralnego rejestru upoważnień,
46) zakup i zamawianie pieczęci urzędowych,
47) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zwalczaniu bezrobocia, organizowanie staży, robót publicznych, prac interwencyjnych, i prac społecznie użytecznych,
48) opracowywanie i przekazywanie do Powiatowego Urzędu Pracy wniosków o refundację kosztów poniesionych na organizowanie robót publicznych, prac interwencyjnych i prac społecznie- użytecznych,
49) realizacja obowiązku sprawozdawczości w sprawach kadrowych,
50) odpowiedzialność i kontrola merytoryczna dokumentów księgowych z przydzielonego zakresu czynności,
51) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników od obowiązków pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, współpraca w tym zakresie z samodzielnym stanowiskiem ds. powszechnego obowiązku obrony, obrony cywilnej i p.poż., pełnomocnik ds. informacji niejawnych,
52) doręczanie przesyłek własnych Urzędu Gminy w Słupi, Rady Gminnej na terenie Słupi,
53) zarządzanie systemami informatycznymi,
54) dekorowanie Urzędu z okazji świąt państwowych i lokalnych,
55) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w Urzędzie i wokół niego oraz techniczna obsługa tablic informacyjnych Urzędu,
56) prowadzenie archiwum zakładowego,
Podmiot publikujący: | Urząd Gminy Słupia | |
Wytworzył: | Fabian Malec | 2022-03-17 |
Opublikował w BIP: | Administrator BIP | 2022-03-17 12:08:56 |
Zatwierdził opublikowanie w BIP: | Fabian Malec | 2022-03-17 00:00:00 |
Liczba wyświetleń: | 188 |
Wygenerowano: 2023-09-24 11:16:10